2013. június 17., hétfő

Napló I. - Sástó, ahogy én láttam

"Annyi közös élményünk volt, jézusom! Imádtam minden pillanatát. Tele vagyok pillanatképekkel, a közös utazás, Gyöngyös, az első ebéd, a puha pléden fetrengés, a nagyágy ígérete, Sástó, az első közös séta, a napfényes reggelik, a tusolás utáni illatosságunk, a Szolnokozás, a sok történek a régi időkről, a piroson ücsörgés és fekvés, a borsó fejtés, a torpedózás, az utazás, a mozizás, a mesézés, a közös fürdés és zuhanyzás, Kékestető, a rózsák, a szóviccek (Zugló, jégszamár, vér-jégszamár, Makákó, ma-kákó, kocs-ma, lajhár, Laihár, Kandúr Makka, Kanca Makka, Anca Akka, Szürk, morcsos, Morcsi, Morcs, Na de Fürge), séta a forrásokhoz, párkereső szarvasbogarak, réten bolyongás, félős csillaglesés, zabfalat, közös buborékfújó, tea, sírdogálások és vigasztalások, éjszak a tónál beszélgetés, ölelések, csókok, Minden rendben lesz - ígéretek, jóreggelt vásárlás, kávé tejszínhabbal, közös ágy-párna-takaró, ágy igazítás, vörös nyakkendő, fekete ing, szerelmeskedések, rengeteg "Félek" és még több "Szeretlek", tervek, gyógyszerek, rendes evés, természet, fák, napsütés, kacsák, apróságok, tejvitel Árnyéknak, kinti zuhany alatt átfutkorászás, Mátrafüred, fagyizás, üdülő és az emlékek, édi papírmadár a villanyoszlopon, hanghatások, közös söprés, ujj- és lábujjállatok, nevetés, röhögés, kínos pillanatok, álmosság, délutáni egymásba gabalyodós szuszikálás, szent pulcsi, állatkertezés, jegyek, kis üzenetes cetlik, rajzolás, szerelem.

Életem egyik legszebb hete volt. Gyönyörűség!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése