2013. március 29., péntek

Játszik a vágyakon

"Olyat szeretnék veled,
amit csak veled lehet,
amit mással nem lehet,

 amit mással nem merek. 
Olyat akarok veled,
amit csak veled lehet,
amit csak veled lehet."

Ma délután egy fonott ládába pakoltam az életem. Óvatosan emeltem a törékeny pillantokat, amiket eddig a fiókom mélyén és a párnahuzatomba gyűrve rejtegettem - mert remegett a gyomrom, ha arra gondoltam, ezek mind valósak. Órákig ültem az üres láda előtt, mire rávettem magam, hogy össszeszedjek mindent.
Kihúztam hát az összes fiókot, feltúrtam az összes sarkot, és az ölembe gyűjtöttem mindent, ami ő meg én, mindent, ami Mi.
A megismerkedésünk napjának dátumát (április 18.), a törékeny második-első szeretlekünket, az agyonhallgatott zenéket, a fájdalmas könnyeket, a boldog mosolyokat, az ígéreteket, a jövőképeket, a telefonbeszélgetéseink visszhangját, a hozzá kapcsolódó mondatokat és szavakat, az összefércelt álmainkat, a reményünket, a várakozást a buszmegállóban, a hideg reggeleket, a magányos délelőttöket, a titokzatos szerdákat, az aggodalmat, a rettegést, a csillapíthatatlan didergést, az epres milkát, a sajtos tallért, a közös takarót és párnát, a forró szobát, a törölközőt a vállamon, a hajszárító melegét a fülemben, a csókját a bőrömön, az ujjait az ujjaimmal, a lábnyomunkat a hóban, a kitalált gondolatokat, a rá gondolós teázásaimat, a napsütést és fényt, a tavaszvárást, a nyárszenzációt, a szerelmet, az érzéseket, a kérdéseket, a gitározását, az epres löttyünket, a tőle kapott takarót - Vilmost, az ingjét, a szilveszterünket, az alkotásaimat, a könyveinket, a szavainkból összefont verseket, az árnyékunkat a falon, az együtt látott filmeket, az elénekelt dalokat, Rókit, az első közös esténket, az első szerelmeskedésünket, a közös délutánjainkat, a neki hajtogatott papírmadarat, az összes buszjegyet, a pattogatott kukoricát az asztalon, a telefonját a zsebemben, a korán reggel érkezését, a meglepetésemet, a sokkját, a majdnem feleségül kérését, a szülinapját, a hangja cirógatását, a kéréseit és a kéréseimet, a közös fürdésünket, a becézgetéseit, a szeplőit, a titkokat, a bizalmas dolgokat, az elmesélt élményeket, a rózsákat, a gitárhangolót, az illatát, a közös buszozást, a közös vonatozást, az együtt öltözést, a búcsúzásokat, az esőben csókolózást, az sms-eket, a facebook leveleket, a kézzel teleírt lapokat, az incselkedő szavakat, a bemutatkozást, a megnyugtatásokat, az összes szerelmes nézést, az összefestékezett lelkünket.
Örökké. Azt akarom, hogy örökké tartsunk.